2014/06/09

WELCOME BACK


Prawdopodobnie jestem najgorszą blogerką na świecie. Przerwy w blogowaniu stały się już niemalże częścią mojej tożsamości na równi z uzależnieniem od zielonej herbaty, wegetarianizmem i szczególnym umiłowaniem amerykańskiej, alternatywnej muzyki lat 90. Teraz jednak z radością mogę powiedzieć, że wróciłam. I chociaż nie mogę obiecać, że przerw nie będzie to jednak wciąż tu jestem i zamierzam być jeszcze długo. Mogę natomiast powiedzieć, że na pewno mniej będzie postów fashion, bo zaczęło mnie to trochę nudzić. Od teraz chciałabym więcej pisać, ale w jaką stronę dokładnie to pójdzie, okaże się z czasem. Poczyniłam co prawda ostatnio trochę zdjęć, niestety większość mnie nie satysfakcjonuje, dlatego na razie tylko dwa. Ale lepsze dwa, niż nic. 

Od kilku tygodni mam dyskotekę w głowie, neonowe myśli we wszystkich kolorach tęczy. Jedyne co trzyma mnie przy życiu to niski głos Iana Curtisa, wspomnienia Taty i medytacja. Bardzo czekam na taki dzień, na takie wyjątkowe miejsce, które jest nie tylko przestrzenią, ale i czasem, świadomością, byciem. Opowiedziałam już o nim w poprzednim poście, więc TAM was odsyłam do zapoznania się z tematem.


(ph. Karolina Wojciechowska / wszystkie pierścionki dostałam w prezencie, zegarek ELIXA- APART, bransoletka APART)

9 komentarzy:

AgataP pisze...

wspaniała buzia <333 i ten piersionek kwiatek najlepszy <3

MILEX pisze...

Ogromnie mi milo, tymbardziej, ze moglbym to samo napisac o Twoim blogu :) + jestes przepiekna!

tattoo pisze...

Świetnie że wróciłaś,napewno będę zaglądać! Jesteś przepiękna!

Spinellka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Spinellka pisze...

cudowny jest ten pierścionek ze stokrotką :)

kassparaz pisze...

bizuteria genialna, swietne zdjecia!

Roksana pisze...

Jakby mi toś prezentował takie pierścionki, to bym go bardzo lubiła. Szczególnie za ten na palcu wskazującym lewej ręki.

Anonimowy pisze...

Śliczna buźka :)

Anonimowy pisze...

Śliczna buźka :)